Leder du efter professionel telefonpasser-service til virksomheden?
Uanset virksomhed kan man ikke drive virksomheden uden kontakt til sine kunder. Mærker du at I er en virksomhed i stigende vækst, kan der opstå behov for ekstra hænder til at varetage kundekontakten. Erfaren og god telefonarbejde er vigtig i en virksomhed, da dine sekretærer er virksomhedens stemme og ansigt udadtil. Dette kræver evne til at lytte og arbejde professionelt og hurtigt.
Mangler du ekstra hænder, mens dine medarbejdere sider til møde, har du mulighed for at prøve 2 ugers gratis professionel telefonpasning hos Comeback. Du får gratis oprettelse hos Comeback, Gratis oplæring af medarbejdere hos Comeback i jeres systemer og gratis telefonpasning i 2 uger. Deres service henvender sig både til enkeltmandsvirksomheder såvel som større virksomheder.
Comeback har eksisteret siden 1995 og har derfor flere års erfaring med telefonpasning. De ved hvad der skal til for at arbejdet udføres med største omhu, effektivitet og ikke mindst med fokus på rigtig god kundeservice. De lægger alle aftaler ind i kalender, løser opgaver med henblik på bestilling, hjælper kunderm ed ændringer i abonnementer, tager imod beskeder og besvarer info-emails alt sammen i mens I kan bruge ressourcerne på jeres arbejde og det som I er allerbedst til.
Bliver du glad for at have en ekstra hjælpende hånd fra vores telefonpasser, kan du vælge at fortsætte med løsningen. Du betaler kun for de opkald som Comeback modtager, der er ikke noget minimumskøb og der er kun 30 dages opsigelse. Skulle løsningen være noget for dig, kan du høre mere om mulighederne. Comeback skræddersyer også løsninger inden for telefonpasning til din virksomhed.
Flere virksomheder har sendt deres referencer og feedback om virksomheden og tilbagemelder kun positive ting om virksomeheden. Find mere om virksomheden på comeback.dk